Ontdek de laatste trends & leukste nieuwtjes
Onze lifestyle-journalisten gaan wekelijks op zoek naar de nieuwste trends en leukste nieuwigheden.
Gevoel voor natuur
IJzige sneeuwlandschappen, opstijgende mist of ruwe zandstormen, de natuur vormt een onuitputtelijke bron van inspiratie voor ontwerpers. Ze vinden zelfs hun weg naar zijn sokken, en mét resultaat.
32 euro – www.falke.com
Goed gebrild
Het Franse brillenmerk Izipizi stelt zich tot doel praktische en modieuze brillen tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Leesbrillen, zonnebrillen maar ook brillen die tegen een stootje kunnen door het buigbare montuur. Voor elke look en mood is er een bril.
30 euro – www.izipizi.com
Van je zachtste kant
Fluffy van kop tot teen dit najaar: sjaals, handtassen zelfs slippers tonen zich van hun zachtste kant. En neen, ze zijn niet langer voorbehouden voor gezellige winteravonden bij de haard. Je kunt er zo de deur mee uit.
54,99 euro – www.laredoute.be
Femme fatale
De Creamy Eye Shadow van Babor maakt van je ogen absolute blikvangers. Gemakkelijk aan te brengen en te vervagen. Zacht, glinsterend goud-beige, extravagant bordeaux of elegant mosgroen voor een expressieve cut crease of verleidelijke smokey eyes met metallic effecten.
17,90 euro – be.babor.com
Kop vol geuren
Het Belgische luxe aromalabel Augusta Aroma lanceert een eigen assortiment infuustheeën. Met vier geurige kruiden-infusies op basis van hoogwaardige aromatische kruiden waaronder planten, wortels, specerijen en zaden. De infusies zijn 100% biologisch en theïnevrij. Om lekker bij op te warmen of om een verkwikkende ijsthee van te maken.
22 euro – www.augusta-aroma.com
Coole meiden
Nog niet volwassen maar al lang geen kind meer: voor deze groeiende doelgroep brengt het Belgische modemerk CKS dit seizoen voor het eerst een tienercollectie uit, gericht op meisjes. Stijlen en prints uit de najaarscollectie voor vrouwen komen terug in de tienerlijn, maar de vibe is een stuk cooler. Of wat dacht je?
jas 99,99 euro, broek en trui 69,99 euro – www.cks-fashion.com
Spelen met mode
Een slimme manier om zijn nieuwe herfst- en wintercollectie onder de aandacht te brengen, maar ook een leuke: & Other Stories brengt The Style Game uit, een bordspel dat helemaal rond mode draait. En dat je nu gezellig samen met je vrienden kan spelen. Het mag!
30 euro (vanaf 30 september) – www.stories.com
Op je lijf geschreven
Squatproof leggings, tops die niet omhoog kruipen tijdens het trainen en beha’s die ook een pittige danssessie of intensieve cardio-oefeningen doorstaan. Decathlon lanceert een nieuwe capsulecollectie sportswear van XS tot 5XL, ontworpen om vrouwen in vertrouwen te doen sporten.
20 euro (sportbeha) – www.decathlon.be
Olé olijfolie
Olijfolie is onmisbaar geworden in onze keuken en op tafel. Oil & Vinegar steekt zijn fruitige, biologische extra vierge olijfolie in designblikken bedrukt met Spaanse patroontegels, een verwijzing naar het Spaanse landgoed waar de olie geoogst, geperst én verpakt wordt.
9,95 euro – www.oilvinegar.be
Mooi in elk seizoen
Zon, koude en wind maar ook een zwangerschap stellen huid, haar en nagels zwaar op de proef. Biosil heeft al langer capsules die de lichaamseigen aanmaak van collageen stimuleren, waardoor huid, haar en nagels een zichtbare boost krijgen. Nu zijn ze er ook als liquid caps die nog makkelijker in te nemen zijn.
39,95 euro (60 liquid caps) – www.adephar.be
Trends & Nieuwtjes
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier