Ontdek de laatste trends & leukste nieuwtjes

Nancy Boerjan

(W)ondergoed

Zelfs tijdens een extra warme dag op kantoor wil je ondergoed dat comfortabel aanvoelt. Falke lanceert voor het eerst een ondergoedlijn voor hem en haar, die bovendien overmatig zweten voorkomt. De collectie is gemaakt uit een innovatieve mix van materialen met temperatuurregulerend effect.

35 euro (slip, 2 stuks) – www.falke.com

Geel, rood, zwart?

De originele flipflops van Havaianas zijn er voor de komende zomer in stralende kleurtjes. Voor fans van onze Rode Duivels ook in geel, rood en zwart!

29 euro – www.arket.com

Twee in één

Make-up die bovendien je huid verzorgt? Babor belooft foundations met effectieve werkstoffen, maar ook een 3D Firming Concealer die donkere kringen of roodheid verdoezelt, niet in de lijntjes gaat zitten en zelfs werkstoffen bevat die rimpeltjes moeten ondersteunen.

24,90 euro – www.babor.com

Op hete schoenen

Schoenenfabrikant Floris van Bommel gaat graag samenwerkingen aan met merken die niet meteen voor de hand liggend lijken. Deze keer gingen ze op zoek naar de sneaker die perfect past bij een in je tuin rokende Big Green Egg, met vrienden en familie om je heen, drankje in de hand… Missie alweer geslaagd.

Herensneaker 199,90 euro, schort 149 euro – www.florisvanbommel.com

Om te koesteren

Janne Landuyt ontwerpt Belgisch breigoed, volledig handgebreid op ambachtelijke wijze en met oog voor een zo laag mogelijke ecologische voetafdruk. Los van deadlines en seizoenscollecties maakt ze met haar label OMSTrEEK breigoed dat ze gekoesterd wil zien.

short 92 euro – www.jannelanduyt.be

Weldaad

Na een zonnebad vraagt je huid om extra verzorging. Een laagje verzachtende bodymelk voelt dan als een weldaad. De nieuwe verzorgingslijn Jungle Tropicale van Académie Scièntifique de Beauté voegt daar de subtiele geur van papaya aan toe.

15 euro (100 ml) – www.academiebeaute.com

Leesplezier

Ook als lezen wat moeilijker gaat. Katrijn Maes en Hanne Degryse hebben een nieuw boekje klaar voor kinderen met leesmoeilijkheden. Het nieuwe avontuur, Saar doet raar , kreeg opnieuw een aangepast lettertype, QR-codes met interactieve animatiefilmpjes en sprekende illustraties om lezen voor iedereen leuk te maken.

15 euro – www.letterburcht.be

 Ian Hermans
Ian Hermans

Smaakbommetjes

Wie zegt dat marsepein alleen bij de Sint of Kerstman hoort? Het Antwerpse familiebedrijf Massepain Sleeubus lanceert zijn eigen consumentenlabel Louis d’Anvers, met marsepeinen pralines met een ‘crunchy’ chocoladen pantser. Zoet zijn kan élke dag!

12,50 euro (400 g) – www.louisdanvers.be

Bloementapijt

Een tapijt waarmee je de bloemenpracht die overal buiten te vinden is in huis haalt, of waarmee je gewoon je terras in bloei zet. De collecties van Essenza gaan voluit voor bloemenprints.

vanaf 39,95 euro – www.debijenkorf.be