In het Concertgebouw van Brugge werd donderdagavond de beloftevolle KMO van het jaar en de KMO van het jaar 2021 verkozen.
De verkiezing werd voor het tweede jaar gekoppeld aan het netwerkevent van het jaar namelijk Business Up. Ze hadden topspreker Rik Vera naar Brugge gehaald. Iedereen keek natuurlijk uit naar de uitreiking. Bij de beloftevolle KMO van het jaar waren er drie finalisten met La Fleur Rouge, Mon Dada en Keypoint. Uiteindelijk was de titel voor Mon Dada uit Zwevegem. Het verhaal van Mon Dada is begonnen om een klein appartement in New York. Pauline D’haenens ging op zoek naar een eerste product en lanceerde een natuurlijke geurkaars.
Voor de titel van KMO van het jaar waren er drie finalisten. Het ging om Barias, Outdoor Wood Concepts en Studiebureau Jonckheere. Uiteindelijk werd Barias uit Roeselare uitgeroepen als winnaar. Chris Mullie van Barias helpt zijn klanten met het verpakken en stockeren van gekoelde voedingsproducten. Zijn idee was al ontstaan tijdens zijn jeugdjaren toen hij opgroeide op een landbouwbedrijf en in de winkel moest merken hoe lelijk die landbouwproducten verpakt werden. Na een bedrijfsbrand, wat een bijzonder harde tegenslag was, zette hij gewoon door.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier