Op dinsdag en woensdag organiseerde CEO Christof Malysse van Lobster Fish in Deerlijk zijn eigen foodmarkt. Klanten en leveranciers werden er aan elkaar voorgesteld in een ontspannen sfeer. Het bedrijf produceert en verdeelt een ruim gamma schaaldieren en delicatessen voor restaurants, klein- en groothandel.
Lobster Fish nodigde twee dagen lang zijn 55 vaste leveranciers uit hun lekkers uit te stallen, met oesters, garnaalkroketten, kaviaar, gerookte producten, gamba, oesters, zalm, kaviaar en wat al niet meer – alles bijeen 150 verschillende producten – in het uitstalraam, dat schrijft made in West-Vlaanderen.
Om en bij de 1.500 mensen uit de vaste klantenkring van Lobster Fish (warenhuizen, speciaalzaken, horeca, viswinkels, traiteurs, beenhouwers, enzovoort) kwamen naar foodmarkt.
Lobster Fish heeft naar aanleiding van zijn 25e verjaardag ook een rebranding gedaan – met fel oranje als steunkleur – in samenwerking met Maister, de experts in het vak.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier