Van Hulle Bouwservice lanceert “De Dulle Van Hulles”

Redactie KW

Nadat ze vorig jaar naar een indrukwekkende nieuwbouw langs de Ringlaan in Tielt verhuisden, meet bouwbedrijf Van Hulle Bouwservice zich nu ook een nieuwe huisstijl en website aan. Daar hoort ook een opvallende publiciteitscampagne bij: “De Dulle Van Hulles”, belichaamd door een trouwe medewerker die in verschillende gedaantes de specialisaties van Van Hulle Bouwservice voorstelt.

“Bij de één zijn we vooral gekend als bouwhandel, de ander kent ons als tegelbedrijf en een derde associeert ons dan weer met onze aannemerij voor droogbouw”, steekt Stefaan Van Hulle, afgevaardigd bestuurder, van wal. “Maar met al die verschillende expertises en mankracht in huis kunnen wij als totaalpartner optreden voor de afwerking van de binnenkuip van een gebouw, en dus heel wat opvolging en bouwzorgen uit de handen en het hoofd van onze klanten nemen. Daar willen we nu volop op inzetten.”

Nieuwe marketing

Om die totaalaanpak te benadrukken, besloot het familiebedrijf om hun huisstijl te vernieuwen en de website in een nieuw jasje te steken. “Iedere afdeling krijgt op subtiele wijze een eigen accent die onder andere tot uiting komt op onze nieuwe website. Hier kan men informatie vinden over onze bouwmaterialen. Daarnaast tonen we wat we met onze afdelingen aannemingen vloeren voor residentiële projecten en voor niet-residentiële projecten kunnen betekenen. Ook onze afdeling aannemingen droogbouw krijgt zijn eigen plekje op de website”, aldus Stefaan.

De Dulle Van Hulles

Bij de lancering van de nieuwe website en huisstijl hoort ook een nieuwe publiciteitscampagne. Het idee? De medewerkers van Van Hulle Bouwservice zijn noeste werkers die voor geen enkele bouwuitdaging terugdeinzen. “Een dulle werker, zeggen ze bij ons in West-Vlaanderen. Handelen met kennis van zaken en oplossingen zoeken vóór de problemen zich stellen, in een sfeer waar menselijkheid primeert en een vleugje humor nooit ver weg is. Al die ingrediënten vind je in onze Dulle Van Hulles en worden in het campagnebeeld helemaal weergegeven.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier