Stad Menen lanceert contactnummer 1782

Vanaf september lanceert stad Menen het centraal meldpunt 1782. © Nicolas Verhaeghe
Nicolas Verhaeghe
Nicolas Verhaeghe Medewerker KW

Vanaf september lanceert stad Menen het centraal meldpunt 1782. Via dit nummer kunnen burgers al hun meldingen, vragen en/of suggesties rechtstreeks kwijt bij de diensten voor opvolging en feedback.

“Denk maar aan een losse stoeptegel, de openingsuren van de bib of een afspraak voor een identiteitskaart. Zo zal de dialoog tussen burger en stad nog efficiënter en laagdrempeliger worden”, zegt schepen van centraal meldpunt en ICT Patrick Roose.

Iedereen kan nu deze diensten bereiken via het gratis telefoonnummer 1782, online via www.menen.be/1782, per mail via 7782@menen.be en uiteraard ook fysiek aan het onthaal. “Om een melding te maken kunnen onze inwoners gratis naar 1782 bellen of zich heel eenvoudig online aanmelden via de gekende itsme-applicatie of elD. Na verzending van de melding krijg je steevast een ontvangstbevestiging met een uniek nummer”, legt Patrick uit. Het hele proces verloopt dus volledig digitaal en als burger hoef je verder geen actie te ondernemen.

Lees meer over:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier