https://api.mijnmagazines.be/packages/navigation/

Kelly en Angelique lanceren webshop voor erotiek: “Als klanten plezier beleven, dan is onze job geslaagd”

Angelique Devos en Kelly Renaudin van Triple S. © MM
Redactie KW

Kelly Renaudin en Angelique Devos hebben met Triple S een webshop gelanceerd waar erotiek, seksspeeltjes en ondeugende lingerie de toon zetten. “Noem het geen ordinaire seksshop. We willen vooral een taboe doorbreken en seksualiteit bespreekbaar maken.”

Kelly Renaudin (40) en Angelique Devos (33) zijn al jaren bevriend. Angelique is thuisverpleegster en baat in Oudenburg een boetiek uit, Kelly is shopmanager van het TUI-filiaal aan de Groentemarkt in Oostende en helpt haar man Gregory, die zaakvoerder is van Coastal Service, dat strandcabines bouwt, transporteert en een winterberging biedt. Dat ze nog de tijd vonden om een webshop met erotische artikelen te openen, mag verwonderen.

Niks ordinairs

“We zaten al vier jaar te broeden op het plan, bespraken het met vrienden en hebben in februari de koe bij de horens gevat”, zegt Angelique. “Maar we wilden niet de zoveelste ordinaire seksshop worden. We willen met Triple S – seks, seksualiteit en seksspeeltjes – vooral het grote taboe rond seks doorbreken. Bizar dat zoiets alledaags vaak nog altijd onbespreekbaar blijft. We hebben allemaal seks. En zeg nu zelf, wat is er mooier dan samen met je partner je seksualiteit ontdekken en verkennen?”

“We zijn allebei mama van drie kinderen en mijn dochter van zestien komt met duizend-en-één vragen over het onderwerp. Op dat vlak is de jeugd vandaag veel opener. Wat mij betreft, moet je met je kinderen geen enkel onderwerp uit de weg gaan. Want jongeren worstelen niet alleen met duizend-en-één vragen, ze vinden ook duizend-en-één antwoorden op de sociale media. En die zijn niet altijd betrouwbaar. Ik leg het liever zelf uit.”

Het is bizar dat iets alledaags als seks vaak onbespreekbaar blijft

Een gezonde nieuwsgierigheid, daarop willen Kelly en Angelique met hun webshop inspelen. “We willen onze klanten nieuwe dingen laten ontdekken, om hun relatie nieuw vuur in te blazen. Wie ons aanbod van dichtbij wil leren kennen, kan ook terecht op onze house parties. Die zijn heel populair en vind ik eigenlijk het leukst”, bekent Kelly.

“Daar zijn meestal enkel vrouwen aanwezig en dan valt de taboesfeer, de gêne, snel weg. Vrouwen onder elkaar praten doorgaans heel open over die dingen. Een house party voor koppels kan wat ons betreft best, maar ik denk dat sommige deelnemers dan weer wat beschaamd zullen zijn om dingen te vragen in het bijzijn van hun partner”, meent Angelique.

Facebook zegt nee

Reclame maken via hun Facebookpagina blijkt een struikelblok. “In de Verenigde Staten, de thuishaven van Facebook, zijn ze nog veel preutser dan hier. Triple S aanprijzen via Facebook of Instagram lukt maar niet”, geeft Kelly aan. Toch hopen de vriendinnen met hun house parties en persoonlijke service het verschil te maken.

De ‘standaard’ speeltjes als dildo’s en vibrators doen het volgens Kelly nog altijd het best. “Mensen zoeken doorgaans dingen die ze in hun gewone relatie kunnen gebruiken. Speelse, sexy lingerie of massageolie horen daarbij. Ons uitgangspunt is altijd: wat zou ik er zelf voor willen betalen – en is het een beetje leuk? Ook erotische gadgets, funny shampoos, likeurtjes in penisvormige flesjes… zitten daarom in ons gamma. Je kunt ook een geschenkbox kopen, voor die bijzondere Valentijn of een vrijgezellenfeestje.”

“Onze job is geslaagd als onze klanten plezier hebben beleefd”, zeggen Angelique en Kelly. En ja, ze testen heel wat van hun producten ook zelf even uit.

(MM)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.