De finalisten voor (Beloftevolle) KMO van het Jaar zijn bekend. Unizo West-Vlaanderen wil zo de kmo’s van onze provincie extra in de kijker zetten.
Zowel voor de categorie Beloftevolle KMO van het Jaar als voor KMO van het Jaar zijn drie finalisten geselecteerd. “Er was dit jaar heel wat enthousiasme”, stelt Vincent Kint, gedelegeerd bestuurder van Unizo West-Vlaanderen.
“Onze provincie leverde de afgelopen jaren al enkele keren de nationale winnaar, dat willen we dit jaar graag opnieuw doen.”
Beloftevolle KMO
Voor Beloftevolle KMO van het Jaar mag je niet langer dan vijf jaar bestaan en ambitie tonen om in verschillende aspecten te groeien. Certipower uit Roeselare is de eerste finalist, gespecialiseerd in slimme laadoplossingen voor bedrijven en particulieren.
Sales Note uit Wielsbeke heeft dan weer een artificiële intelligentie-assistent ontwikkeld om gesprekken automatisch om te zetten tot meer verkoop, betere rekrutering en projectmeetings. Social Taco uit Torhout helpt bedrijven uitblinken op sociale media door authentieke content te combineren met doelgericht adverteren.
KMO van het Jaar
In de categorie KMO van het Jaar dingen eveneens drie bedrijven mee. Het Torhoutse Encima ontwikkelt digitale producten – portalen, bestelplatformen, planning tools… – op maat van de klant en maakt ook gestandaardiseerde digitale producten die op licentiebasis worden verkocht.
KIXX uit Loppem is een strategisch georiënteerd marketing- en communicatieagentschap en Hanssens Telecom uit Roeselare is een familiaal bedrijf dat elke dag op zoek gaat naar creatieve oplossingen voor de communicatie-uitdagingen van zijn klanten.
“Met deze poule heel sterke finalisten belooft het voor de jury niet makkelijk te worden om één winnaar per categorie te kiezen”, zegt Vincent Kint. “Zonder twijfel mogen we ons verwachten aan een heel spannende uitreiking, op donderdag 17 oktober in de Tomabelhal in Roeselare.”
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier