Connect2C neemt intrek in gloednieuw servicecenter op hoek van Kuurnsesteenweg en Leopold III-laan

Het echtpaar Coucke, samen met zonen Matthias en Maxim, alsook de Connect2C backoffice medewerkers © Connect2C
Margot Demeulemeester
Margot Demeulemeester Stadsreporter Kortrijk

De B2B partner ‘Connect2C’ openen op 27 september hun nieuw servicecenter in het vroegere KBC-kantoor op hoek van Kuurnsesteenweg en Leopold III-laan. Het gebouw onderging binnenin een complete metamorfose en omvat naast burelen, een vergaderzaal, en flex-desks ook een ontmoetingspunt voor gesprekken “tussen pot en pint”.

Connect2C begeleidt en faciliteert – als verlengstuk van Orange – de bedrijfswereld inzake telecomdiensten. Ook met energievraagstukken omtrent gas, elektriciteit en zonnepanelen kunnen businessklanten er terecht. De groei van het kantoor alsook de nood aan voldoende parking noopte tot een verhuis van de Dam naar de Leopold III-laan.

Problem solution als motto

“Ons doel is altijd geweest om de klanten te ontzorgen over cruciale zaken als telefonie en energie”, zeggen zaakvoeders en echtpaar Nathalie Vermeire en Henk Coucke. “Problem solution is ons motto. Telefonie is vandaag een hele boterham: mobiele telefonie, vaste lijnen, internet/wifi, cloud telephony en ga zo maar door. We noemen onszelf graag experts in de materie met de ambitie de ondernemerswereld, groot of klein, à la carte te dienen. De voorbije jaren is daar, naast telecom, ook energie bijgekomen, een materie waar zoon Matthias zich helemaal heeft in vastgebeten.”

“We noemen onszelf graag experts in de materie met de ambitie de ondernemerswereld, groot of klein, à la carte te dienen”

Wat kleinschalig in 2005 begon, is vandaag uitgegroeid tot een professionele B2B partner met zo’n 65 procent van hun referentielijst uit de bedrijfswereld uit West-Vlaanderen. “Ons handelsmerk is eerlijk en transparant”, gaat Henk Coucke verder. “De spectaculaire opbouw van onze klantenportefeuille bewijst dat we die uitdaging ook waarmaken, en dat tegen competitieve prijzen. Bij ons geen commerciële praatjes via anonieme telefoontjes of via call centers. Daar zijn we best fier op: we gaan naar elke klant toe, luisteren aandachtig en geven dan de best mogelijke invulling aan zijn wensen. Een aanbod volledig op maat van de klant.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier