Bellewaerde stelde vrijdagvoormiddag de nieuwe huisstijl voor aan het seizoenspersoneel en kreeg daarbij de hulp van Showbizz Bart en Cilou Annys.
Showbizz Bart presenteerde tijdens een talkshow met parkverantwoordelijken alle nieuwigheden voor het nieuwe seizoen. Naar aanleiding van de zestigste verjaardag van Bellewaerde onderging het park een gedaanteverwisseling. Er is een nieuw logo, een nieuwe baseline (Beleef plezier op dezelfde manier!) en zelfs de iconische leeuw van Bellewaerde kreeg een facelift.
Samen met de huisstijl werd tijdens een modeshow de nieuwe kledij voor het parkpersoneel gepresenteerd. Niemand minder dan Miss België 2010 Cilou Annys kwam naar Ieper om de modeshow te doen.
Vorige jaar kon Bellewaerde uitpakken met een nieuwe rollercoaster, de Huracan. Samen met het mooie weer in de zomer resulteerde dat in een stijging van het bezoekersaantal van 4 procent. Dit jaar is het uitkijken naar de komst van de zeldzame Amoerluipaarden. Vanaf juni zullen ze te zien zijn voor het publiek. Het park zelf opent op 5 april.
(TOGH)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier