Louis Flion lanceert apres-ski song in 2.000 frituren

Patrick Depypere
Patrick Depypere Medewerker KW

Met het nieuwe winterseizoen in aantocht, lanceert Louis Flion zijn nieuwe après-ski lied ‘Bitterballen Enne Meter Bier’. Hiervoor kroop hij zelf in de pen én sloot hij een deal met een frituursnack-verdeler. “Mijn bitterballen kan je nu in 2.000 frituren bestellen”, lacht Louis.

Waar Louis Flion eerder dit jaar nog de warmte opzocht samen met Yves Segers en hun zomersingle ‘Skinnydippen’, gaat Louis nu toch liever naar koudere oorden. “Wie winter zegt, zegt skiën. En wie skiën zegt, komt automatisch uit bij après-skiën”, vertelt Louis. “Daarom kom ik nu tevoorschijn met mijn heerlijke après-ski song”. Ter promotie van de single, sloot Louis Flion een deal met een frituursnack-verdeler. In 2000 Belgische frituren kan men “De Ballen van Louis” proeven, deelnemen aan een wedstrijd én een privéconcert van Louis Flion winnen. “Als je de komende maanden naar de frituur gaat, dan is de kans groot dat je mij op een affiche ziet staan. Gewoon de QR-code scannen en enkele vragen over mijn nieuwe single oplossen, meer is er niet nodig om kans te maken op lekkere bitterballen of een ultiem privéconcert van de Koning van de Wankele Tafels. Dat wordt dus smullen de komende periode.” (PADI)

De nieuwe single ‘Bitterballen Enne Meter Bier’ van Louis Flion is nu overal te beluisteren.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier