Knokke-Heist / Samenleving Knokke-Heist / Samenleving Rode telefooncellen op zeedijk Knokke-Heist om ‘belcursussen’ te promoten: “Bijna helft jongeren is bang om te telefoneren” Opvallende rode telefooncellen op de Zeedijk van Knokke-Heist moeten jongeren attent maken op ‘belcursussen’ die verzekeraar AXA organiseert. De helft van de Belgische jongeren (49 procent) tussen 18 en 25 jaar stuurt liever een mail of berichtje, uit angst om te moeten bellen. Dat blijkt uit een onderzoek van AXA Verzekeringen en Trendwolves bij 600 jongeren. Bellen zou leiden tot stress, onzekerheid en vermijding, al staat bijna de helft open voor “belcursussen”. 26 juni 2025
Kortrijk / Schoolactiviteiten Kortrijk / Schoolactiviteiten Twee OKAN-klassen Athena Drie Hofsteden gaan uitdaging van Twiinz.world aan Vandaag 29 maart gingen 19 leerlingen van OKAN Drie Hofsteden Athena de uitdaging aan om de nieuwe creatieve virtuele wereld te ontdekken van Twinnz.world. “We willen jongeren vertrouwd maken met de Belgische textiel-, hout- en meubelsector”, zegt Projectmanager Jonas Noë van Trendwolves. Het was meteen de lancering van Twiinz.world. 29 maart 2024
Kortrijk / Schoolactiviteiten Kortrijk / Schoolactiviteiten Leerlingen OKAN Drie Hofsteden Athena gaan uitdaging aan in Texture Een 20-tal leerlingen van OKAN Drie Hofsteden Athena doen op vrijdag 29 maart mee aan een workshop binnen het kader van de lancering van een nieuwe creatieve virtuele wereld: Twiinz.world. “We willen jongeren vertrouwd maken met de Belgische textiel-, hout- en meubelsector”, zegt Projectmanager Jonas Noë van Trendwolves. 27 maart 2024