"We hebben Xander opgebeld met de boodschap dat hij een bak Rodenbach had gewonnen en dat onze vertegenwoordiger deze bij hem zou afleveren. Om het verrassingseffect nog groter te maken zorgde Vier ervoor dat Martijn de prijs zou overhandigen", aldus Pamela De Groote, brand manager Rodenbach.

"Ik had het echt niet verwacht. Ik stelde me ook geen vragen bij het feit dat iemand de bak Rodenbach kwam brengen. Mijn vrienden hadden zelfs gereageerd op het nieuws: 'ah cool dat je een bak gewonnen hebt. Spijtig dat het niet de reis is'. Amai, die gaan verschieten", vertelt Xander.

De winnaar van dé Molreis is bekend! #CheersToTheUnexpected

Proficiat, Xander! Jij mag met 9 vrienden Vietnam gaan ontdekken 🇻🇳 Veel plezier op dé Molreis! 😏 #CheersToTheUnexpected

Geplaatst door Rodenbach op Dinsdag 21 mei 2019

Een onvergetelijke reis en prijzenpakket

Niet alleen de onvergetelijke C? Chi tunnels staan op het programma, verder bevat het programma een bezoek aan vier Unesco Werelderfgoed sites, een boottocht op Vietnamese jonk met overnachting aan boord en een zwempartij aan een verlaten strand, een typische waterpoppenshow met gelakte poppen en vuurwerk, een tocht op een bamboevlot door de rijstvelden en kalkrotsen, een fietstocht op een verkeersvrij eiland, een kookworkshop Vietnamese keuken en een bezoek aan fruitkwekerij met tocht per paardenkar naar bijenkwekerij en kokosnootfarm. De uitgelezen kans voor de tien gelukkige vrienden om een eigen 'De Mol' avontuur te beleven.

Naast deze mooie prijs ter waarde van 20.000 euro, vielen nog 1.000 andere deelnemers in de prijzen. Zo werden er bakken Rodenbach, tickets voor het finale 'De Mol' event in Kinepolis, het 'De Mol' spel, Rodenbach kroepoek, magische molglazen van Rodenbach en nog vele mooie andere prijzen weggegeven.