"Toen we ter plaatse kwamen was er enorme rookontwikkeling in het gebouw", vertelt ...

"Toen we ter plaatse kwamen was er enorme rookontwikkeling in het gebouw", vertelt kapitein Van Moorter van de brandweer Zone 1. "Het ging om een keramiekoventje waarin iets zat dat voor hevige rookontwikkeling zorgde. Daardoor ging het brandalarm af. Van brand was echter geen sprake. Het gebouw dient nog even verlucht te worden, maar er was op geen enkel moment gevaar voor de andere bewoners in het gebouw."(JRO)