De brand ontstond aan een elektrisch toestel dat in het gebouwtje stond. Er was heel wat rook d...

De brand ontstond aan een elektrisch toestel dat in het gebouwtje stond. Er was heel wat rook die zich in de volledige woning verspreidde. De bewoner, die wat rook had ingeademd, werd voor een medische controle naar het ziekenhuis in Veurne overgebracht. Het gebouw werd door de brandweer verlucht. De twee hondjes van de bewoner konden in veiligheid worden gebracht.Volgens het parket was de brand accidenteel en werd die veroorzaakt door een droogkast die vuur vatte.(JT)