Vorig jaar op 18 maart brak in het huis ook al brand uit. Toen lag een oplaadapparaat aan de basis van de brand. Vandaag 1...

Vorig jaar op 18 maart brak in het huis ook al brand uit. Toen lag een oplaadapparaat aan de basis van de brand. Vandaag 19 maart, precies een jaar en een dag later, brak opnieuw brand uit. De bewoner was afwezig toen de brand ontstond. Hij was naar eigen zeggen frietjes gaan halen. Toen hij terugkwam, was het kwaad al geschied. Een slecht uitgedoofde sigaret zette een matras op het gelijkvloers in brand. De smeulende matras zorgde ervoor dat de rest van de woonkamer ook vuur vatte. De brandweer had het vuur snel onder controle, maar de woning werd voor de tweede keer in een jaar onbewoonbaar verklaard.