In een gebouw in restauratie was een ammoniakfles omgevallen en was een deel van de inh...

In een gebouw in restauratie was een ammoniakfles omgevallen en was een deel van de inhoud gelekt op de vloer. Ondertussen hadden vier bewoners van het gebouw de plaats kunnen verlaten. Het gelekte product gaf sterke irriterende dampen vrij. De brandweer ventileerde de ruimte en verdunde de gemorste ammoniak. Na een controlemeting werd het pand vrijgegeven. Twee personen gaan nog langs bij de dokter voor een medische controle.(JT)