Dit is het nieuwe logo van KV Oostende

Redactie KW

Dit jaar blaast KVO 40 kaarsjes uit en dat laat de club niet onopgemerkt voorbij gaan. Op de symbolische datum van 31 mei (naar het stamnummer 31) lanceert de club een nieuw logo én een nieuwe website.

Op 22 juni 1981 fusioneerden VG en AS Oostende en zo werd KV Oostende geboren. Veertig jaar later viert de club dit met de lancering van een nieuw, innovatief logo.

“Het is een idee dat al langer leefde binnen de club om een logowijziging door te voeren. Het 40-jarig bestaan zorgde voor het ideale momentum om die wijziging ook effectief door te voeren”, merkt pers- en communicatieverantwoordelijke Bram Keirsebilck op.

Het nieuwe logo is een hyper-moderne creatie. “Voor de ietwat oudere fan zal het misschien wat wennen worden, maar ik denk wel dat het perfect aansluit bij het jonge en moderne imago dat KVO onder de nieuwe overnemers wil uitstralen. Én voor de wat meer nostalgische fan zijn er nog contouren van het oude wapenschild zichtbaar”, duidt Vincenzo Verhoeven het nieuwe logo. Dit logo is een realisatie van de grafische afdeling van KVO’s partner Decathon.

Om 17 uur deze namiddag lanceert KV Oostende ook zijn nieuwe website. (PR)

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten