In twee van drie programmaformats op het verse YouTubekanaal focust ZazouGroup vooral op Filou BC Oostende. Je krijgt een unieke kijk achter de schermen van de landskampioen.
De drie jaar geleden opgerichte ZazouGroup bestaat uit drie kernondernemingen: Ventoux (marketing en media), Neptunis (web- en appdevelopment) en Avida (financiering en administratie). Naast het helpen van ondernemers heeft de ZazouGroup ook eigen initiatieven. Zo lanceert Zazou donderdag 25 februari een eigen YouTubekanaal, Zazou+. Naar eigen zeggen zullen de makers in drie verschillende programmaformats een 360-graden-blik werpen op de sportwereld.
Donderdag 4 maart verschijnt de maandelijkse podcast ‘Sportfreaks’ in een presentatie van Jeroen Vanbelleghem. Maandag 8 maart brengt Zazou de eerste aflevering van het wekelijkse programma ‘30 dagen profbasketter’ online. “Hier kijken we op een unieke manier achter de schermen van basketbalclub Filou Oostende”, klinkt het. “In de vijf- of zesdelige reeks van ‘30-dagen topbasketter’ volgen we een niet-basketter die zich dertig dagen lang laat onderdompelen bij topbasketbalclub Filou Oostende. Dertig dagen lang zal hij zich optimaal voorbereiden om mee te trainen met de eerste ploeg onder hoofdcoach Dario Gjergja. Met deze reeks geven we een unieke kijk achter de schermen van de landskampioen en het leven van professionele basketters. De volledige basketfamilie werkt hieraan mee.”
Zazou kondigt ook ‘Keep you posted’ aan, een kleine spin-off van de reeks over de topbasketter “waarbij we een dagelijkse vlog zien hoe de testpersoon de dag doorstaan heeft.” (PR)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier