Oostende / Samenleving Oostende / Samenleving Ombudsvrouw van Oostende stelt jaarrapport voor: klachten vaker opgelost door bemiddeling Er waren vorig jaar in Oostende 159 tweedelijnklachten bij de ombudsvrouw. 1 op 3 klachten werd opgelost door bemiddeling. “Het parkeerbedrijf Mobil O moet sneller de retributies uitsturen”, luidt het advies aan de stad. “Het is goed dat er een onafhankelijk oordeel is”, zegt gemeenteraadsvoorzitter Wouter De Vriendt. 22 april 2024
Oostende / Samenleving Oostende / Samenleving Ilse Emmaneel volgt Griet Landuyt op als ombudsvrouw Stad Oostende: “Dienst nog bekender maken” Er komen steeds meer klachten bij de ombudsdienst. “We worden bekender en mensen vinden steeds vaker de weg”, zegt afscheidnemend ombudsvrouw Griet Landuyt. Voor haar opvolgster Ilse Emmaneel geeft ze mee: “Als je weggaat van negativiteit kan je veel meer bereiken.” 29 september 2023