Evelyne Vermeulen (57) van Klavertje Vier en Gilles Verhaeghe (34) van eetcafé L’Amitié bundelen de krachten tijdens De Warmste Week. “Voor 10 euro koop of schenk je een fleece-dekentje aan iemand die een extra steuntje kan gebruiken.” Per verkocht exemplaar gaat 2,50 euro rechtstreeks naar Kom op tegen Kanker.
“Het is een eenvoudig gebaar, maar eentje dat veel warmte kan brengen – zowel letterlijk als figuurlijk”, klinkt het. Om het project professioneel vorm te geven, werden ook Jean-Philippe Vrijghem (25) van JP’s Marketing Agency en Stéphanie Waeyaert (24), het creatieve brein achter Studio Bliss, bij het team betrokken. Zij maakten volledig vrijwillig de website én zorgden voor de foto’s.
De fleece-dekentjes worden verkocht via de webshop en kunnen tot en met 4 januari worden afgehaald op de kerstmarkt van Kortrijk, aan chalet 11 (Klavertje Vier) of chalet 24 (L’Amitié).