Merchandise Essentials komt met kledinglijn
Door het betere weer van de laatste weken is het voor de tuincentra plots terug een pak drukker. Dat merkt men ook bij Floralux in Dadizele.
“Januari en februari zijn traditioneel kalmere maanden. Achter de schermen blijven we echter steeds hard werken. De voorbije maanden creëerde de personeelsdienst in samenwerking met het Roeselaars bedrijf Merchandise Essentials een Floralux kledinglijn om onze medewerkers in het nieuw te steken. De start van het seizoen was het ideale moment om die kledinglijn te lanceren”, aldus Fien Ternest, communicatieverantwoordelijke van Floralux.
Door de vries-en sneeuwkou en het verbod voor Fransen om de grens naar België over te steken, bleef het een hele tijd kalm bij Floralux. Het eerste lenteweer zorgde echter voor een eerste drukte in het gekende tuincentrum. “Gelukkig hebben we snel kunnen schakelen en stond alles heel snel klaar. We waren voorbereid om die switch te maken”, zegt Fien Ternest, communicatieverantwoordelijke van Floralux. Bij het Dadizeelse tuincentrum beseft men dat men nu voor een pak drukkere maanden staat, het personeel dat die druk moet opvangen verdient dan ook een aanmoediging. De personeelsdienst werkte daarom aan een nieuwe outfit waar medewerkers zich goed in voelen. “Het was echt tijd voor iets nieuws. Onze werknemers vallen nu heel goed op en dragen een comfortabele, moderne en hippe outfit.” Zegt Evelien Luyckx, HR-verantwoordelijke van Floralux. Voor de nieuwe outfits ging Floralux een samenwerking aan met het Roeselaarse marketingbedrijf Merchandise Essentials. “Iedereen kreeg zijn of haar outfit in een gepersonaliseerd pakket overhandigd. Een leuk initiatief waardoor we allemaal het gevoel hebben dat we er weer helemaal tegenaan kunnen.” (BF)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier