Haanse handelaars schitteren in ‘Sinterklaas: The Masked Edition’

Buiten competitie: Benoit Vanhie en Cédéric De Wilde, respectievelijk ondervoorzitter en voorzitter van Haandelaars, als sinterklaas en zwarte piet.© WK
Buiten competitie: Benoit Vanhie en Cédéric De Wilde, respectievelijk ondervoorzitter en voorzitter van Haandelaars, als sinterklaas en zwarte piet.© WK
Redactie KW

Handelsvereniging Haandelaars uit De Haan kwam met het lumineuze idee op de proppen om, onder de noemer ‘Sinterklaas: The Masked Edition’, een lokale remake te brengen van het succesvolle VTM-programma ‘The Masked Singer’.

Op de Facebookpagina van Haandelaars wordt deze week dagelijks een filmpje gepost met daarin een lokale handelaar vermomd als sinterklaas. “De mensen moeten raden wie er schuilgaat achter de witte baard. Dit kan aan de hand van de stem, maar ook aan de hand van kleine hints die in het filmpje verscholen zitten. Denk je te weten om wie het gaat, stuur ons dan een berichtje via onze Facebookpagina ”, aldus voorzitter Cédéric De Wilde. Wie op het einde van de week alle sinten juist geraden heeft, maakt kans op 250 euro cadeaubonnen. “De actie is nu al een groot succes”, aldus voorzitter Cédéric. “Het eerste filmpje had in geen tijd duizenden views.” Zaterdag worden de vijf sinterklazen ontmaskerd, zondag wordt de winnaar (online) bekendgemaakt.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Expertise