Meteen nadat het coronavirus in ons land uitbrak, speelde Luc De Maeght in op de nood aan mondbescherming. Hij ging op zoek naar een duurzaam product van hoogstaande kwaliteit dat op het milieu een positieve impact heeft. "Ik sprak een textielbedrijf in Portugal aan, dat gespecialiseerd is in textielproducten uit bamboe. Het is een natuurlijk product dat in ruime hoeveelheden beschikbaar is. Na het einde van de levenscyclus kan je het textiel gewoon composteren, want het is biologisch afbreekbaar."

Nu mensen verplicht worden om op steeds meer plaatsen voor lange tijd een mondmasker te dragen is het beter om te investeren in comfortabel model dat herbruikbaar is. "Doordat onze mondmaskers een antivirale en antibacteriële nanocoating krijgen, zijn ze voldoende doorlatend om te ademen. Geen vieze geurtjes dus. Dankzij de hoogwaardige kwaliteitseigenschappen kan je de maskers tot 100 keer wassen in de wasmachine en steeds veilig hergebruiken."

Unieke en duurzame verpakking

Steeds meer burgers kiezen voor duurzame maskers. De Share The Passion-mondmaskers zijn erg in trek. Ook verschillende bedrijven en organisaties, zoals Technopolis, de Bond Beter Leefmilieu en Triple M plaatsten de voorbije maanden een bestelling. "Onze maskers zijn een slimme investering en op termijn zelfs goedkoper dan wegwerpexemplaren. Vanaf 500 stuks kunnen ze bovendien met een logo gepersonaliseerd worden. Elk masker is voorzien van veters, wat bijdraagt tot het comfort, en heeft een compartiment voor een filter. Per pack krijg je er 10 filters bij."

De knap ontworpen Share The Passion-mondmaskers vielen ook bij Dieter Coppens, de man achter het succesvolle tv-programma 'Down The Road', in de smaak.

"Wat velen niet weten is dat Dieter van opleiding grafisch ontwerper is. Hij is zeer creatief en we werken al meer dan twintig jaar samen. Zo ontwierp hij de verpakkingen voor het kledijlabel Zilton en recent nog voor Atelier Noterman. Hij was ook razend enthousiast om voor Share The Passion een unieke en duurzame verpakking uit gerecycleerd karton te ontwerpen. Eigenlijk zijn we zielsverwanten verbonden door een passie voor een duurzame wereld", aldus modeontwerper Luc De Maeght.

De mondmaskers van Share The Passion en hun uniek ontworpen verpakking zijn vanaf volgende week beschikbaar en worden in een 5 pack met 10 filters verkocht. De eenheidsprijs bedraagt 50 euro (btw incl.). Verkrijgbaar via www.sharethepassion.be.

Meteen nadat het coronavirus in ons land uitbrak, speelde Luc De Maeght in op de nood aan mondbescherming. Hij ging op zoek naar een duurzaam product van hoogstaande kwaliteit dat op het milieu een positieve impact heeft. "Ik sprak een textielbedrijf in Portugal aan, dat gespecialiseerd is in textielproducten uit bamboe. Het is een natuurlijk product dat in ruime hoeveelheden beschikbaar is. Na het einde van de levenscyclus kan je het textiel gewoon composteren, want het is biologisch afbreekbaar."Nu mensen verplicht worden om op steeds meer plaatsen voor lange tijd een mondmasker te dragen is het beter om te investeren in comfortabel model dat herbruikbaar is. "Doordat onze mondmaskers een antivirale en antibacteriële nanocoating krijgen, zijn ze voldoende doorlatend om te ademen. Geen vieze geurtjes dus. Dankzij de hoogwaardige kwaliteitseigenschappen kan je de maskers tot 100 keer wassen in de wasmachine en steeds veilig hergebruiken."Steeds meer burgers kiezen voor duurzame maskers. De Share The Passion-mondmaskers zijn erg in trek. Ook verschillende bedrijven en organisaties, zoals Technopolis, de Bond Beter Leefmilieu en Triple M plaatsten de voorbije maanden een bestelling. "Onze maskers zijn een slimme investering en op termijn zelfs goedkoper dan wegwerpexemplaren. Vanaf 500 stuks kunnen ze bovendien met een logo gepersonaliseerd worden. Elk masker is voorzien van veters, wat bijdraagt tot het comfort, en heeft een compartiment voor een filter. Per pack krijg je er 10 filters bij."De knap ontworpen Share The Passion-mondmaskers vielen ook bij Dieter Coppens, de man achter het succesvolle tv-programma 'Down The Road', in de smaak."Wat velen niet weten is dat Dieter van opleiding grafisch ontwerper is. Hij is zeer creatief en we werken al meer dan twintig jaar samen. Zo ontwierp hij de verpakkingen voor het kledijlabel Zilton en recent nog voor Atelier Noterman. Hij was ook razend enthousiast om voor Share The Passion een unieke en duurzame verpakking uit gerecycleerd karton te ontwerpen. Eigenlijk zijn we zielsverwanten verbonden door een passie voor een duurzame wereld", aldus modeontwerper Luc De Maeght.De mondmaskers van Share The Passion en hun uniek ontworpen verpakking zijn vanaf volgende week beschikbaar en worden in een 5 pack met 10 filters verkocht. De eenheidsprijs bedraagt 50 euro (btw incl.). Verkrijgbaar via www.sharethepassion.be.