Céline en Michiel kaatsen bal terug na Plopsa-heisa
Nadat Plopsaland afzag met een samenwerking met het bekende sociale mediakoppel Céline Dept en Michiel Callebaut, willen de twee nu zelf een pretpark bouwen.
Er ontstond de afgelopen dagen nogal wat commotie over een mogelijke samenwerking met Plopsaland. Zij wilden een attractie tijdelijk omdopen tot eentje voor het koppel dat flink wat volgers heeft op YouTube, Instagram en TikTok. Vlak daarna ging een online petitie viraal en verzamelden ze in amper een paar dagen tijd duizenden handtekeningen. Vandaag staat de teller op 92.000. Bij Studio 100 kregen ze zoveel commentaar en haatberichten dat ze besloten de samenwerking on hold te zetten.
Céline antwoordt nu met een Instagrampost waarin ze aangeeft een eigen pretpark te zullen bouwen bij 100.000 likes. Na nog geen dag tikt de teller al aan tot 75.000 uur. “Ik meen het”, geeft ze daarbij aan. Wellicht zal het aantal gehaald worden en komt er ook een pretpark, maar dat zal geen worden waar publiek toegelaten is. Een eigen pretpark bouwen doe je immers niet zomaar en vereist miljoenen euro’s als startkapitaal, jaren voorbereiding en veel expertise. Alles wat niet past bij de vluchtige media waarvan zij gebruik maken. Wellicht bouwt het koppel een mini-pretpark in hun tuin, zoals ze eerder al gestunt hebben met een waterglijbaan in de tuin.
Het is dus allesbehalve stil in de wereld van sociale media influencers Céline en Michiel, ofte CEMI. Benieuwd wat dat geeft als hun doelpubliek straks drie weken thuis zit… Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier