Beatrun pakt uit met nieuwe hoofdsponsor en parcours: “Bijzondere mijlpaal”

Op vrijdagavond 29 november vormt Sint-Eloois-Vijve opnieuw het decor voor de populaire Beatrun. De negende editie van de sfeervolle en muzikale loopwedstrijd pakt uit met een aangepast parcours en gloednieuwe hoofdsponsor.
Eind volgende maand verzamelen opnieuw duizenden sportievelingen rond horecazaak De Porcherie. Op vrijdagavond 29 november krijgen recreatieve en ervaren lopers er de keuze uit een tocht van 5 of 10 kilometer. De Beatrun focust hard op ambiance en voorziet telkens in een sfeervol verlicht parcours vol animatie en muziek. Dat is ook het opzet van de negende editie, al steekt het evenement wel in een nieuw jasje.
“We vieren een bijzondere mijlpaal”, klinkt het bij organisatoren Maxim Declercq, Laurent Van Parys en Giel Vanderhaegen. “Na acht succesvolle edities geeft firma Stas de fakkel van hoofdsponsor door aan dochterfirma Yellow Circle, die onze nieuwe grote partner wordt. Daarnaast krijgt het parcours een twist en ontdekken de deelnemers een andere kant van Sint-Eloois-Vijve met onder meer een passage langs de productiehallen van Lutosa.”
Afterparty
De organisatie slaat al enkele jaren de handen in elkaar met het bekende Lichtjes aan de Leie, dat na de Beatrun op zaterdag plaatsvindt. “Met onze samenwerking willen we lopers, wandelaars én toeschouwers een nog spectaculairdere ervaring aanbieden. We kijken uit naar een fantastische editie met tal van licht- en geluidseffecten langs het parcours.”
De Beatrun stopt niet aan de finish. “Na afloop kunnen zowel deelnemers als supporters genieten van een spetterende afterparty in De Porcherie, met deejays Robert Abigail en Bjorn Verhoeven.”
Tickets zijn beschikbaar tot 12 november – tenzij het event eerder wordt uitverkocht – en kosten 30 euro voor deelname en afterparty. Bedrijven die zich als team willen inschrijven, vinden online speciale formules op maat.
Alle info vind je via social media en op www.beatrun.be.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier