"Heb je even tijd?" De vraag waarmee Kim, marketingmanager bij Vanheede Environment Group, het relaas start toont meteen aan dat ze niet stil hebben gezeten. "We zijn gestart met een klantentevredenheidsenquête" gaat hij verder. "Om onze klanten te stimuleren hieraan deel te nemen hebben we een euro pe...

"Heb je even tijd?" De vraag waarmee Kim, marketingmanager bij Vanheede Environment Group, het relaas start toont meteen aan dat ze niet stil hebben gezeten. "We zijn gestart met een klantentevredenheidsenquête" gaat hij verder. "Om onze klanten te stimuleren hieraan deel te nemen hebben we een euro per antwoord doorgestort naar het goede doel. Uiteindelijk konden we op die manier al 1.500 euro verzamelen".Ook op de werkvloer toonde iedereen zich van zijn of haar beste kant. "We plaatsten op al onze sites 'rostepotjes', bidons waarin onze 'roste' muntstukjes konden worden gedropt. Uiteindelijk haalden we meer dan 38kg aan kleingeld op. Hoeveel het bedrag precies is, dat weten we nog niet. Het staat wel vast dat de mensen van de bank alvast de mouwen mogen opstropen om het allemaal te tellen". De grappende toon van Kim verbergt nauwelijks de solidariteit die binnen het bedrijf heerst."Daarnaast staken enkele collega's een rasechte Winter Trashbar in elkaar" klinkt het nog. "Een glaasje drinken, luisteren naar het muzikale talent van een paar van onze eigen mensen en dit allemaal in een gezellige sfeer. Het bracht 910 euro op, een bedrag dat door de familie Vanheede prompt werd verdubbeld".Uiteindelijk trok Vanheede richting Kortrijk met een cheque van 3.750 euro maar daar blijft het niet bij. "De volledige afvalverwerking, containers en alle logistiek die hierbij hoort, werd door Vanheede aan Studio Brussel geschonken" sluit Kim af. "Op die manier wordt de Warmste Week ook de properste".(CL)