PharmaNutrics richt zich met unieke website nu ook tot de eindklant

Het team van PharmaNutrics zet met een nieuwe website een strategische stap in de richting van de zorgsector. © (Foto DRD)
Redactie KW

De markt van de voedingssupplementen kent sinds het begin van dit jaar een heuse explosie. Ook PharmaNutrics uit Deerlijk groeit exponentieel. Om deze evolutie te bestendigen, omarmt PharmaNutrics de digitalisering en richt de West-Vlaamse specialist in voedingssupplementen zich nu ook via een nieuwe, moderne website rechtstreeks tot apothekers, artsen, therapeuten en de eindklant.

PharmaNutrics zag het licht in 2014. Apotheker Nikolaas Debusschere startte met de ontwikkeling van 3 natuurlijke voedingssupplementen. “Vandaag bestaat het aanbod uit meer dan 45 voedingssupplementen die stuk voor stuk hoogwaardige, natuurlijke ingrediënten bevatten”, stelt Nikolaas Debusschere. “Kwaliteit zowel op het vlak van samenstelling als van de natuurlijke ingrediënten zelf, is wat onze producten uniek maakt. Hiermee willen we de zelfregulerende kracht van het lichaam ondersteunen, klachten voorkomen en bestrijden en het lichaam opnieuw in evenwicht brengen.”

Nieuwe e-commerce website

“We zijn er nu in een recordtijd in geslaagd om de bedrijfsprocessen te optimaliseren en zowel de logistieke als front- en backoffice te heroriënteren richting e-commerce. Onze nieuwe website die werd ontwikkeld in samenwerking met The Website Company is ondertussen volledig operationeel. Apothekers, dokters en therapeuten en nu ook consumenten kunnen een profiel aanmaken waarmee ze vervolgens snel en eenvoudig producten kunnen bestellen en één werkdag later ontvangen. Zo gaan we met PharmaNutrics ook de concurrentie aan met de Amazons en bol.com’s in de gezondheidssector…”

Gedreven team

Het team van PharmaNutrics bestaat vandaag uit vier gedreven ‘believers’, zowel op de baan als in de backoffice. “Ons doel is om een gevestigde waarde te worden in de Benelux en Frankrijk. Zowel apothekers, artsen als therapeuten over heel de Benelux grijpen naar onze uiterst kwalitatieve voedingssupplementen en bevelen ze aan aan de patiënt of consument. Met onze gloednieuwe website kunnen we hen nog beter bedienen,” besluit Nikolaas Debusschere.

(DRD)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier