Een toevallige ontmoeting, een app voor een reisplanner en de nodige lef hebben ervoor gezorgd dat Sietse Schelpe (41) en zijn echtgenote Marloes Decraemer (41) uit Oostkamp de kans kregen om met WeTime deel te nemen aan de Startup Grind en Collision in Silicon Valley.
Iedereen die al eens zelf een reis volledig zelf gepland heeft, weet dat het niet altijd evident is om de juiste informatie bij elkaar te brengen. Bij zoiets moeten er veel waarden bij elkaar gebracht worden waardoor er al eens iets vergeten word waardoor de reis niet de droomreis wordt die voorzien was. Sietse Schelpe heeft met WeTime een tool ontwikkeld om een reisdoel uit te werken tot een volledige reisplanning.
AI-technologie
“Geïnspireerd door de beperkingen in gepersonaliseerde reiservaringen en aangemoedigd door de pandemie van enkele jaren geleden, heb ik WeTime opgericht om een AI-gedreven, gepersonaliseerde reisplanning te bieden. Door gebruik te maken van AI, streef ik ernaar reiservaringen te personaliseren, afgestemd op de unieke voorkeuren en behoeften van elke gebruiker. Ik heb me verdiept in de nieuwste AI-technologieën en algoritmen om ervoor te zorgen dat WeTime niet alleen intuïtieve maar ook relevante reisplannen kan bieden, die verder gaan dan standaardaanbevelingen”, weet hij te vertellen.
Silicon Valley
Om de tool WeTime verder uit te bouwen en te commercialiseren is Sietse op zoek gegaan naar mensen die in zijn project geloven en een toevallige ontmoeting met Philip Moyer, vice president of Google Cloud’s Global AI Business bracht alles in een stroomversnelling. Hij kreeg een uitnodiging om WeTime te gaan voorstellen op de Startup Grind en Collision in Silicon Valley. “Deze selectie benadrukt niet alleen de relevantie van WeTime in de techwereld, maar plaatst ons ook in het hart van technologische innovatie, waar we onze visie kunnen delen met enkele van de meest invloedrijke figuren in de industrie. Naast Startup Grind is WeTime ook gekozen voor Collision, wat onze positie als een veelbelovende start-up in de reis- en techsector verder bevestigt. Beide selecties bieden ons ongeëvenaarde mogelijkheden om WeTime voor te stellen aan een breed publiek van investeerders, techleiders en media, wat essentieel is voor onze groei en zichtbaarheid” vult Marloes aan.
Toekomst
“Ik zie WeTime in de toekomst als een leider in gepersonaliseerde reistechnologie. Ik ben voortdurend op zoek naar manieren om onze AI-technologie te verbeteren en uit te breiden, om zo de meest persoonlijke en betekenisvolle reiservaringen te bieden”, besluit Sietse vol trots. (GST)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier