Roularta stelt ‘Happie’ en ‘Conference Room’ te huur voor bedrijven: “De troeven hier zijn oneindig”

Erwin Danis, directeur Site- en Facilitymanagement samen met office manager Pascale Ostyn in de Happie van Roularta. © Foto KP
Wouter Vander Stricht

De benedenverdieping van het hoofdgebouw van Roularta onderging een metamorfose. Dat resulteerde onder meer in een Conference Room en het ultramoderne, maar gezellig bedrijfsrestaurant, intern de Happie genoemd. Die twee ruimtes met de allernieuwste technieken worden nu te huur aangeboden voor het bedrijfsleven.

Het vroegere bedrijfsrestaurant van Roularta stamde nog uit de vorige eeuw en kreeg een complete make-over. Het is nu een moderne, maar tevens knusse ruimte geworden. Het wordt door het personeel van Roularta gebruikt, maar er vinden ook eigen events plaats. “Zo hadden we hier recent nog Job Village en het Sterc+k Netwerk Event te gast”, zeggen Erwin Danis, directeur Site- en Facilitymanagement en office manager Pascale Ostyn. “Dat zijn events van onze eigen merken, maar daarbij waren ook andere bedrijven te gast. Die waren ook onder de indruk van onze vernieuwde lokalen die we hier ter beschikking hebben en de mogelijkheden die die bieden.”

“We mikken met de verhuur louter op bedrijven”

Roeselare is al centraal gelegen, maar de Roulartagebouwen zijn bovendien ook vlot bereikbaar. “Er is hier ook meer dan voldoende parking aanwezig. Er zijn frigo’s en een koelcel ter beschikking. Je kan uiteraard het sanitair en de vestiaire gebruiken. Voor wie presentaties wil geven is er een beamer en groot scherm ter beschikking, er is een geluidsinstallatie… Kortom: de allernieuwste technieken zijn er aanwezig en die stellen we met plezier ter beschikking van het bedrijfsleven.”

De Happie, zoals het bedrijfsrestaurant nu heet, is de grootste ruimte van de twee. “Het is enorm rijk aan lichtinval en bovendien goed zichtbaar vanuit de Meiboomlaan, bedrijven kunnen hier ook hun banners en beachvlaggen voor de deur plaatsen. “Voor de Happie rekenen we op een bezetting van maximum 100 personen, in de Conference Room tot 60 personen. Ook stoelen en tafels zijn hier in voldoende aantal aanwezig, we kunnen zowel voor een theater- tot een restaurantopstelling gaan. Er zijn ook drie vaste cateraars die de bedrijven op hun wenken kunnen bedienen. Van fingerfood of een broodjesmaaltijd tot een uitgebreid menu.”

Met de verhuur mikt Roularta louter op andere bedrijven, niet op particulieren dus. Huren kan op weekdagen vanaf 14 uur tot ‘s avonds.

“Het is dus B2B-verhuur, maar wij willen zo ook heel wat bedrijven en hun medewerkers kennis laten maken met Roularta. Wie goodiebags voorziet voor de aanwezigen, kan ook rekenen op een bepaalde input van ons.”

Binnenkort komt een aparte site online, waarop een contactformulier ingevuld zal kunnen worden. Wie nu al meer info wil kan daarvoor contact opnemen met Pascale Ostyn via 051 26 61 11 of pascale.ostyn@roularta.be

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier