Het kledinglabel ‘To Oblivion’ en de bijhorende webshop bestaat al twee jaar, maar Louis De Smet (26) en Justine Vanruymbeke (26) hopen met de fysieke pop-upzaak in de Sionstraat 8 een groter en nieuw cliënteel te bereiken. “En dat lukt! Sinds de opening zaterdag 4 mei heb ik al voornamelijk nieuwe gezichten gezien”, zegt Louis.
Twee jaar geleden besloot Louis De Smet iets in mode te doen. “Ik vond nooit wat ik wou in de winkel, zo kwam ik op het idee om mijn eigen streetwear kledinglijn te lanceren. De naam ‘To Oblivion’ betekent ‘naar de vergetelheid’. Het zijn comfortabele kleren, je moet aan niets denken. Zowel om in uit te gaan of thuis te chillen. De sterkte van het merk zijn de toffe designs – ontworpen door mijn vriendin Justine – op topkwaliteit textiel. Ik heb er verschillende getest om de beste T-shirts, hoodies, sweaters en petten aan te bieden, tegen een schappelijke prijs. Hier vind je bijvoorbeeld hoodies gemaakt uit 85% organisch katoen, tot in de details afgewerkt, aan 80 euro of T-shirts met een ecolabel tussen 35 en 45 euro. Speciaal voor de opening van de pop-up hebben we een nieuwe zomerse collectie gelanceerd.”
De pop-upwinkel To Oblivion in de Sionstraat in het winkelwandelgebied, aan het winkelcentrum K is voor Justine en Louis een toplocatie. “Omwille van de passage bereiken we enorm veel mensen, dat is echt een groot voordeel. Onze winkel is voor mensen die niet op sociale media zitten of de kleren eens willen zien, voelen en passen in plaats van ze online aan te kopen. We groeien als streetwear merk en hopen met deze tijdelijke winkel onze naambekendheid te vergroten. We blijven hier nog tot eind mei. Ik schrik ervan dat To Oblivion zo in de smaak valt.”
To Oblivion is elke dag open van 10 tot 19 uur, gesloten op zondag. Meer info en updates op de Instagrampagina to_oblivion_official. Je kan de streetwear ook ontdekken op de webshop https://to-oblivion.com.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier