Wie is de vriendelijkste handelaar van Oostkamp? Deze vraag werd beantwoord op maandag 15 april toen de trofee werd uitgereikt door de Handelsgids. Filip Gevaert van kapsalon Kenzo in de Torhoutsestraat kwam als winnaar uit de bus met een mooie score van 95,1 procent.
Naast Kenzo waren er nog een heel aantal handelszaken uit Oostkamp die met een uitmuntende score van meer dan 90 procent uit deze klantgerichte test kwamen. Tuinplanning Verplanken behaalde een zeer mooie score van 9,50/10 en Camille 9,48/10. Electro Roose kan pronken met een mooie score van 9,46/10. Slagerij Laurenzo & Sylvie kreeg 9.39/10 en Brasserie den Tijl werd gewaardeerd met 9,24/10 . Ten slotte was er Qnails met 9,33/10 en Yumm met 9,08/10.
De verkiezing van ‘Vriendelijkste Handelaar’ wil de klantvriendelijkheid stimuleren bij de kmo’s. Als je verkozen bent, geeft dit vertrouwen aan je bestaand cliënteel, maar je trekt ook nieuwe klanten aan. Klantvriendelijkheid staat op de eerste plaats bij de particulier of klant. Dat is de hoofdreden waarom men blijft kopen bij de lokale handelaar in Oostkamp.
“Klanten kunnen een score geven op 10 voor de klantvriendelijkheid die ze ervaren gedurende het hele jaar. Dit kunnen ze doen via de website van Handelsgids.be of als ze deelnemen aan de jaarlijkse eindejaarsactie van Handelsgids.be. Uiteindelijk wordt van alle kmo’s die 30 stemmen of meer gekregen hebben een gemiddelde genomen en wie de hoogste score kreeg, is dus de vriendelijkste handelaar”, zegt Bart Schraepen, hoofd Marketing & Design van de Handelsgids.
Alle winnaars kregen hun score ingekaderd mee naar huis zodat ze die in hun handelspand kunnen uitstallen.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier