Willy Sommers en Lidl lanceren remake van ‘Zeven Anjers, Zeven Rozen’
Lidl pakt uit met een origineel cadeau voor Valentijnsdag: het versboeket. Een kleurrijk boeket met gezonde verse groenten in plaats van bloemen. Om deze romantische verrassing in de verf te zetten, lanceert Lidl samen met Willy Sommers ‘Zeven venkels en frambozen’ . Een remake van het iconisch Vlaams nummer ‘Zeven Anjers, Zeven Rozen’ dat in 1971 uitkwam en dat nog altijd een échte klassieker is.
In 1971 lanceerde Willy Sommers ‘Zeven Anjers, Zeven rozen’. Het werd één van de grootste Vlaamse hits aller tijden. De single verkocht meer dan 100.000 exemplaren en passeerde recent zelfs de kaap van 1 miljoen streams op Spotify. Vandaag, 50 jaar na de eerste release van het nummer, lanceert Lidl ‘Zeven venkels en frambozen’, ingezongen door de enige échte Willy Sommers.
Dit nummer past in een Valentijnsactie van Lidl, die het versboeket promoot. Een boeket met verse groenten, in plaats van bloemen. Minstens even kleurrijk en fris, maar véél gezonder. De ultieme blijk van liefde, dus. Of, om het met de woorden van Willy te zeggen:
“Zoals bloemen maar gezonder,
een cadeau dat telt voor tien.
zoals bloemen maar gezonder,
’t is voor iemand heel bijzonder,
die ik altijd graag zal zien.”
Willy Sommers : “Ik vind de boodschap van de campagne bijzonder mooi. De mensen die je graag ziet gezonde voeding geven is, zeker nu, heel belangrijk. Als één van mijn nummers kan dienen om die boodschap te promoten, werk ik graag mee.”
Wie zo’n versboeket wil winnen, kan deelnemen op www.lidlversboeket.be . De winnaars kunnen een boeket laten afleveren bij een geliefde op zaterdag 13 februari. Bij vijf gelukkigen gaat Willy Sommers persoonlijk langs om het boeket af te leveren. (PADI)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier