Quick-Step opent pop-up in Ring Shopping Kuurne

Redactie KW

Vrijdag 23 februari was het over de koppen lopen op de ondergrondse verdieping van Ring Shopping Kuurne. Wielerploeg Quick-Step opende er zijn pop-upstore met wielerkledij en ook heel wat wielerrelikwieën van de rijke historie van de ploeg, zoals de fiets waarmee Tom Boonen zijn laatste Parijs-Roubaix won.

Aan de vooravond van de Omloop Het Nieuwsblad hield de ploeg e rook zijn persconferentie met de zeven geselecteerde renners, al ging de meeste aandacht naar Philippe Gilbert.

Op de voorste rijen troffen we wel Jutta Vanhuyne (10) uit Ooigem, een enorme fan van Iljo Keisse. “Ik was vier jaar toen ik hem het eerst zag rijden in Nokere Koerse, sindsdien bleef ik hevige supporter. Samen met mijn mama ben ik nu ook van de partij. Ik verwacht dat Iljo heel van zal helpen dit seizoen, en hopelijk kan hij dan ook eens een wedstrijd winnen. Ik heb er vertrouwen in.”

De pop-upstore blijft nog even in Ring Shopping. Wie wil kan Philippe Gilbert uitdagen om de laatste kilometer van de Amstel Gold Race aan zijn tempo van 61 km te rijden in ruil voor versgeperst fruitsap. Hoe harder je duwt, hoe voller je fles.

(TGM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier