Het partnership betekent voor Knack Volley niet alleen een garantie voor de toekomst en het veiligstellen van de club, het betekent ook een structurele versterking. Naast het partnership voor Fine Fleur zal met Tomabel een nieuwe telg van de REO-familie groenten en fruit promoten van eigen bodem.

Een gezonde levensstijl

REO Veiling ziet groenten en fruit als de locomotief naar gezondheid en een gezonde levensstijl. Die boodschap willen Knack Volley en REO Veiling via hun merken Tomabel en Fine Fleur op een positieve manier naar jong en oud brengen. Tomabel zal als merk het partnership met Knack Volley Roeselare dan ook op een geïntegreerde manier betrekken om zijn producten te promoten bij de eindklanten. Zo wil Tomabel mensen inspireren om gezond te leven en om kwaliteitsvol bezig te zijn.

Ludieke acties

Iedereen wordt bestookt met suiker- en vetrijke voeding en dranken. Het vraagt een grote inspanning om te kiezen voor gezond. De keuze om ook de jeugdwerking te sponsoren is dan ook geen toeval. Net als Knack Volley wil Tomabel hen inspireren om te kiezen voor een gezonde levensstijl. Ceo Paul Demyttenaere denkt daarbij concreet aan ludieke acties zoals jongeren die naar de matchen komen kijken van hun 1ste ploeg belonen met een groenten- of fruitpakket als hun ploeg wint met 3-0. REO Veiling en Tomabel willen daar heel creatief mee omgaan.

Kiezen voor een sterk merk met een blik op Europa

REO Veiling wordt via Tomabel hoofdsponsor en één van de dragende partners van de club. REO Veiling en Tomabel zien Knack Volley als een sterk Belgisch merk met Europese allures. Zij kiezen voor Knack Volley als veruit de meest kwaliteitsvolle club, professioneel geleid, innovatief in zijn product- en marketing management gebaseerd op een op waarden gedreven DNA via de slogan One Team, One Family. Tomabel staat voor topkwaliteit van eigen bodem in de Belgische markt en wil een degelijke referentie zijn in de Europese markten. Kortom een perfecte match voor Tomabel, dat actief is in landen zoals Frankrijk, Duitsland, Noord-Italië, Polen, Tsjechië, Noord-Spanje en de vele andere Europese landen waar Knack Volley actief is tijdens de Champions League campagnes.

Talent van eigen bodem

Knack Volley Roeselare zet vooral in op Belgisch talent en talent uit eigen streek, wat naadloos aansluit bij de Tomabel producenten die groenten en fruit telen hier in de streek. REO Veiling wil met deze partnership ook de profilering van Stad Roeselare als Food Valley een gezicht geven in binnen- en buitenland. Ook dat heeft meegespeeld in de beslissing voor het partnership. De relatie met de stad, haar inwoners, met bedrijven in de streek zoals Roularta en de hele Roeselaarse community, is belangrijk voor REO Veiling en Tomabel.

"De Knack Volley community bedankt REO Veiling en hun Tomabel en Fine Fleur producenten voor hun vertrouwen in deze uitdagende samenwerking", zegt Francis De Nolf, voorzitter Knack Volley Roeselare.

Het partnership betekent voor Knack Volley niet alleen een garantie voor de toekomst en het veiligstellen van de club, het betekent ook een structurele versterking. Naast het partnership voor Fine Fleur zal met Tomabel een nieuwe telg van de REO-familie groenten en fruit promoten van eigen bodem.REO Veiling ziet groenten en fruit als de locomotief naar gezondheid en een gezonde levensstijl. Die boodschap willen Knack Volley en REO Veiling via hun merken Tomabel en Fine Fleur op een positieve manier naar jong en oud brengen. Tomabel zal als merk het partnership met Knack Volley Roeselare dan ook op een geïntegreerde manier betrekken om zijn producten te promoten bij de eindklanten. Zo wil Tomabel mensen inspireren om gezond te leven en om kwaliteitsvol bezig te zijn. Iedereen wordt bestookt met suiker- en vetrijke voeding en dranken. Het vraagt een grote inspanning om te kiezen voor gezond. De keuze om ook de jeugdwerking te sponsoren is dan ook geen toeval. Net als Knack Volley wil Tomabel hen inspireren om te kiezen voor een gezonde levensstijl. Ceo Paul Demyttenaere denkt daarbij concreet aan ludieke acties zoals jongeren die naar de matchen komen kijken van hun 1ste ploeg belonen met een groenten- of fruitpakket als hun ploeg wint met 3-0. REO Veiling en Tomabel willen daar heel creatief mee omgaan.REO Veiling wordt via Tomabel hoofdsponsor en één van de dragende partners van de club. REO Veiling en Tomabel zien Knack Volley als een sterk Belgisch merk met Europese allures. Zij kiezen voor Knack Volley als veruit de meest kwaliteitsvolle club, professioneel geleid, innovatief in zijn product- en marketing management gebaseerd op een op waarden gedreven DNA via de slogan One Team, One Family. Tomabel staat voor topkwaliteit van eigen bodem in de Belgische markt en wil een degelijke referentie zijn in de Europese markten. Kortom een perfecte match voor Tomabel, dat actief is in landen zoals Frankrijk, Duitsland, Noord-Italië, Polen, Tsjechië, Noord-Spanje en de vele andere Europese landen waar Knack Volley actief is tijdens de Champions League campagnes.Knack Volley Roeselare zet vooral in op Belgisch talent en talent uit eigen streek, wat naadloos aansluit bij de Tomabel producenten die groenten en fruit telen hier in de streek. REO Veiling wil met deze partnership ook de profilering van Stad Roeselare als Food Valley een gezicht geven in binnen- en buitenland. Ook dat heeft meegespeeld in de beslissing voor het partnership. De relatie met de stad, haar inwoners, met bedrijven in de streek zoals Roularta en de hele Roeselaarse community, is belangrijk voor REO Veiling en Tomabel."De Knack Volley community bedankt REO Veiling en hun Tomabel en Fine Fleur producenten voor hun vertrouwen in deze uitdagende samenwerking", zegt Francis De Nolf, voorzitter Knack Volley Roeselare.