Club Brugge stelt Klaus Van Isacker aan als Hoofd Communicatie

Redactie KW

Klaus Van Isacker (48) is aangesteld als Hoofd Communicatie van Club Brugge. Hij volgt Pieter Marechal op.

“Klaus Van Isacker zal als lid van het managementcomité de interne en externe communicatie van de club stroomlijnen en het merk Club Brugge verder ontwikkelen en in de markt zetten”, laat blauw-zwart weten in een persbericht. Van Isacker begon zijn journalistieke carrière bij Het Laatste Nieuws, leidde tien jaar lang de nieuwsdienst van VTM, was Directeur Redacties van De Tijd/L’Echo en algemeen hoofdredacteur van De Morgen. Sinds november 2011 werkte Van Isacker bij televisieproductiehuis Eyeworks, waar hij voetbalprogramma’s ontwikkelde voor Belgacom TV en executive producer was voor onder andere de Gouden Schoen.

“Werken voor Club Brugge is als thuiskomen”, vertelt Klaus Van Isacker. “Ik neem al meer dan dertig jaar als supporter plaats op de tribunes van blauw-zwart. Mee bouwen aan de ambities van de bestuursploeg om van Club Brugge opnieuw een onbetwistbare topclub te maken, is als een droom. Ik houd eraan de mensen bij Eyeworks te bedanken voor het bijzonder leuke laatste anderhalf jaar”.

“Met Klaus halen we iemand in huis met een uitgebreide ervaring en expertise”, vult general manager Vincent Mannaert aan. “We zijn dan ook blij hem aan boord te hebben en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.” Van Isacker begint bij Club Brugge op 18 februari.

(KPL)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.