Winsol uit Izegem is shirtsponsor voor BC Oostende in bekerstrijd

Donderdagavond poseerde de kern van BC Oostende voor het eerst in hun nieuwe bekershirts. © PR
Redactie KW

Een shirt- en naamsponsor voor de competitie heeft titelverdediger BC Oostende nog niet, maar commercieel manager Vanessa Flamez vond opnieuw een hoofdsponsor voor een seizoensdeel. Nadat bticino zich voor de Champions League engageerde, is Winsol shirtsponsor voor the bpost-cup, de commerciële naam van de beker van België.

“Als 100% Belgisch A-merk in maatwerk van ramen, deuren, poorten en zonwering is het een strategische keuze om te kiezen voor een topclub zoals landskampioen BC Oostende, die zich in zijn segment eveneens als A-merk profileert”, zegt Jens Hautekeete, verantwoordelijke marketing en communicatie bij Winsol dat zijn oorsprong en productie in Izegem heeft. “Het is ons een genoegen om voor deze strijd naar de beker van België deze warme en gedreven club als shirtsponsor te mogen steunen in hun wedstrijden!”

“Dit seizoen liggen er boeiende opportuniteiten te rapen voor nieuwe of bestaande partners. Ditmaal worden de wedstrijdshirts voor The Bpost Cup van de halve finale games én mogelijks de finale op 11 maart in Vorst Nationaal gedragen door een sterke West-Vlaamse partner””, zegt commercieel manager Vanessa Flamez (BC Oostende).

“Winsol met vestigingen in heel België is hiermee trotse partner voor minstebs twee wedstrijden (back-to-back games voor de halve finale vrijdag en zondag tegen Limburg United) en hopelijk dan ook voor de finale op zondagnamiddag 11 maart in Vorst. Met dit partnership wil Winsol zich identificeren met een Belgische topploeg die het merk erg visibel maakt bij jong en oud. De doelgroep van ‘complete’ gezinnen, uitgerekend de doelgroep van veel basketfans, leunt nauw aan bij de strategische positionering van Winsol.”

(PR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier