Om de bekerfinale tegen Luik van paasmaandag voor te bereiden trok L-Vis, de trouwe haai-mascotte van BC Telenet Oostende, al op verkenning naar Vorst-Nationaal. De energieke haai trad buiten zijn comfortzone. Wie L-Vis in de stij...

Om de bekerfinale tegen Luik van paasmaandag voor te bereiden trok L-Vis, de trouwe haai-mascotte van BC Telenet Oostende, al op verkenning naar Vorst-Nationaal. De energieke haai trad buiten zijn comfortzone. Wie L-Vis in de stijl van Rocky spotte in Oostende, Brugge, Gent en Brussel, getuigt dat hij heel snel liep en zich door niets of niemand liet afstoppen. 'Oostende never stops' is dan ook het nieuwe BCO-motto.L-Vis verliet de Sleuyter Arena, jogde langs het strand en over een golfbreker, maakte enkele stretch-oefeningen tegen een lantaarnpaal op de Markt van Brugge, toonde zijn kracht door te pompen in hartje Gent en groette het Atomium in Brussel waarna hij in Vorst aankwam.Het bijna anderhalve minuut durende promofilmpje met oog voor pittige details is een knappe en leuke realisatie van Justine Louagie, Mathieu Folens en Jeroen Debruyne.BC Oostende heeft voor de supporters vier bekerformules met inbegrip van een gratis cup-T-shirt en een klapper. Naast "gewone" supportersbussen rijdt er ook een partybus. Eén formule is voorzien op thuisblijvers in de arena. (PR)>> Tickets en info: tel. 059/51.26.27 en www.bcoostende.be/beker