Geen urban trail zoals vorige keer, maar nu spreidde men de acties van september tot nu. Maandelijks werd er al eens iets georganiseerd waarvan een bedrag werd opgespaard om te gebruiken voor één van de acties van Music for Life: ijsjesverkoop, pannenkoekenbak, friet met kroketten en om te besluiten een oliebollenbak waarop de Oostkampse schoolkinderen ook waren uitgenodigd.

Iedere leerling had 2,50 euro mee voor 4 oliebollen. Dit als bijdrage voor de Warmste week. Daarbovenop konden er muzikale verzoeknummers aangevraagd worden en kwamen er kinderen zingen op het plein.

Omdat het Expertisecentrum Dementie Vlaanderen één van de projecten is, dat het WZC na aan het hart ligt, gaan de centen daar naartoe. Niet voordat een groep begeleiders en bewoners natuurlijk de cheque persoonlijk gingen afgeven bij Studio Brussel in het domein Puyenbroeck. Daar werd de opbrengst van 2.800 euro officieel bekendgemaakt.

(PH)