Center Parcs De Haan begrijpt, maar pareert kritische tweet over beschimmelde kaas

© (Foto MP)
Matthew Pyck

Op Twitter gaf een bewoonster van Center Parcs De Haan kritiek op de voorzieningen en de catering van het park. Yves Vermeire, general manager van het park, betreurt de tweet en belooft beterschap. “We zullen die mensen bezoeken en hen uiteraard compenseren.”

De bewoonster van het park had onder de naam De Huisvrouw in de eerste plaats kritiek op de voorzieningen in haar huisje en de controle van het covid safe ticket. “De regendouche in Center Parcs is een motregendouche. Er is één stopcontact in het leefgedeelte en het CST werd niet gevraagd in het restaurant”, klinkt het.

In een volgende tweet toonde de bewoonster via een foto met beschimmelde plakjes kaas hoe misnoegd ze is over de catering. Het park begrijpt het ongenoegen en verontschuldigt zich. “We wensen ons uiteraard te excuseren. We betreuren dat zulke zaken zijn voorgevallen en dit kan en mag zeker niet gebeuren. Momenteel zijn we alles aan het onderzoeken.”

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Regelmatig controle

Ook het feit dat het covid safe ticket niet werd gecontroleerd, verbaast Yves Vermeire. “Om de Covid Safe Tickets te controleren hebben we speciaal extra personeel ingehuurd. Misschien zijn deze mensen spijtig genoeg door de mazen van het net geglipt.”

Tegelijkertijd maakt Vermeire zich sterk dat het park voldoet aan alle voorschriften. “Het park wordt op regelmatige basis gecheckt door een externe Nederlandse firma die alle parken in België en Nederland screent. Vorige week kwamen ze bij ons nog bij ons langs en toen kregen we een positieve evaluatie. Ik wil ook nog even benadrukken dat we hier alle wettelijke regels en procedures gericht volgen.”

Ten slotte belooft Center Parcs de nodige stappen te ondernemen. “We werken in het park met verse producten en zullen contact opnemen met de leverancier. Daarnaast zullen we die mensen bezoeken en hen uiteraard compenseren.”

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.