De jonge vrouw was maandag aan het poetsen in een woning in de Karel de Floustraat in Brugge. Een leeslampje ging per ongeluk aan en zette een zetel in brand. Vanessa slaagde er aanvankelijk zelf nog in om de zetel buiten te zetten. Maar toen die opnieuw vuur vatte, besliste ze om de brandweer te verwittigen. En die oproep kwam ook bij eerste sergeant Marc Proot (57) van de Brugse brandweer terecht. Hij rukte met zijn collega's uit en had de situatie snel onder controle. Groot was zijn verbazin...