Eerst dacht men aan een elektriciteitsbrand in een zekeringskast, maar na een controle van het gebouw kwam men op de tweede verdieping t...

Eerst dacht men aan een elektriciteitsbrand in een zekeringskast, maar na een controle van het gebouw kwam men op de tweede verdieping terecht waar nogal wat rook aanwezig was. Een bewoner was in slaap gevallen en had zijn potje op het fornuis totaal vergeten met als gevolg dat de rook zich verspreidde en de brandalarmen in het gebouw deden afgaan.De bewoner, die in een afgesloten deel van het appartement aan het rusten was, had wat rook binnen en werd in een ziekenwagen wat zuurstof toegediend. De brandweer ontfermde zich ondertussen over zijn wit hondje.Nadat het appartement werd geventileerd en een rookcontrole werd uitgevoerd kon de man opnieuw in zijn appartement.(JT)