De Oostendse versie van E.R. of Grey's Anatomy speelde zich af in het AZ Damiaan, met echte werknemers in het ziekenhuis. Tijdens de serie maakten de kijkers kennis met alle departementen binnen het ziekenhuis en kregen ze ook zicht op de jobs die AZ Damiaan biedt.
...

De Oostendse versie van E.R. of Grey's Anatomy speelde zich af in het AZ Damiaan, met echte werknemers in het ziekenhuis. Tijdens de serie maakten de kijkers kennis met alle departementen binnen het ziekenhuis en kregen ze ook zicht op de jobs die AZ Damiaan biedt."We zijn genomineerd in de categorie PR voor de Lions in Cannes", vertelt Kevin Mollet, stafmedewerker PR & Communicatie. "Dit is een internationaal festival voor creatieve marketing. Zowat de grootste competitie in creatieve communicatie en advertenties ter wereld. De uitreiking is woensdagavond. De nominatie alleen al, die pas dinsdag werd bekendgemaakt, overtreft toch wel alle verwachtingen voor ons. We staan daar tussen de grootse campagnes van de bekendste wereldmerken.""We wonnen eerder al de prijs van Beste externe marketing op het gala van de zorgwerkgever van het jaar. Op de Best of Content Awards wonnen we telkens in de categorieën Highest Conversion Response / Subscriber Growth, Best Content Marketing Programme B2E en de Craftsmanship Award - Best Video Series. Tenslotte wonnen we brons op de Creative Belgium Awards, zeg maar de hoogmis van de Belgische marketingwereld in de categorie Internal communication en employee engagement.""De sollicitaties blijven vlot binnen lopen en de serie is echt spraakmakend", gaat Kevin verder. "De campagne is regelmatig een topic op diverse symposia waar de deelnemers graag een blik achter de schermen nemen over hoe we dit aanpakten en wat de resultaten zijn." (GLO)