Hoewel Lokaalmarkt strenge voorzorgsmaatregelen had genomen, zal er tot minstens begin april geen boerenmarkt met bar en kinderatelier plaatsvinden. "Net nu voeding zo belangrijk is. Net nu we onze meerwaarde ten volle kunnen bewijzen. Net nu mogen we geen verser, gezonder en eerlijker alternatief bieden. Dat vinden we heel jammer, maar natuurlijk respecteren we die beslissing", verduidelijkt Karel Deknudt.

Online bestellen

"Daarom hebben we gezocht naar creatieve oplossingen. In korte tijd hebben we een online bestelsysteem opgezet. Klanten kunnen hun boodschappen bestellen tot één dag voor de markt normaal zou plaatsvinden. Alle boodschappen worden op de dag van de markt per klant samen gezet en de klanten kunnen die dan snel en eenvoudig afhalen. We hanteren daarbij strenge veiligheidsmaatregelen. We bedienen één klant per keer, klanten moeten ruim afstand houden en ze mogen alleen betalen met Bancontact."

Nieuwe klanten

"Met het bestelsysteem komen we tegemoet aan de wensen van veel klanten. We hebben een mooie basis van heel toegewijde klanten. Ze doen elke week bij ons hun boodschappen omdat ze van onze kwaliteit houden en achter ons verhaal staan. Voor die klanten willen we er altijd zijn. Ook als de omstandigheden wat tegenzitten."

"We merken dat ook heel wat nieuwe klanten bestellen. Vertrouwen de mensen de producten in de supermarkt niet meer? Vinden ze het vervelend dat verschillende producten daar niet meer voorradig zijn? Of willen ze gewoon betere producten in huis, nu ze niet meer op restaurant mogen en dus meer tijd hebben om zelf te koken? In elk geval doet het plezier om ook nieuwe mensen te bereiken. Voorlopig konden alleen klanten van Lokaalmarkt Deerlijk, Roeselare en Gent bestellingen plaatsen. Deze week kan je ook voor de markt in Brugge, Heule en Deinze bestellen." (DRD)

Info en bestellingen via www.lokaalmarkt.be

Hoewel Lokaalmarkt strenge voorzorgsmaatregelen had genomen, zal er tot minstens begin april geen boerenmarkt met bar en kinderatelier plaatsvinden. "Net nu voeding zo belangrijk is. Net nu we onze meerwaarde ten volle kunnen bewijzen. Net nu mogen we geen verser, gezonder en eerlijker alternatief bieden. Dat vinden we heel jammer, maar natuurlijk respecteren we die beslissing", verduidelijkt Karel Deknudt."Daarom hebben we gezocht naar creatieve oplossingen. In korte tijd hebben we een online bestelsysteem opgezet. Klanten kunnen hun boodschappen bestellen tot één dag voor de markt normaal zou plaatsvinden. Alle boodschappen worden op de dag van de markt per klant samen gezet en de klanten kunnen die dan snel en eenvoudig afhalen. We hanteren daarbij strenge veiligheidsmaatregelen. We bedienen één klant per keer, klanten moeten ruim afstand houden en ze mogen alleen betalen met Bancontact.""Met het bestelsysteem komen we tegemoet aan de wensen van veel klanten. We hebben een mooie basis van heel toegewijde klanten. Ze doen elke week bij ons hun boodschappen omdat ze van onze kwaliteit houden en achter ons verhaal staan. Voor die klanten willen we er altijd zijn. Ook als de omstandigheden wat tegenzitten.""We merken dat ook heel wat nieuwe klanten bestellen. Vertrouwen de mensen de producten in de supermarkt niet meer? Vinden ze het vervelend dat verschillende producten daar niet meer voorradig zijn? Of willen ze gewoon betere producten in huis, nu ze niet meer op restaurant mogen en dus meer tijd hebben om zelf te koken? In elk geval doet het plezier om ook nieuwe mensen te bereiken. Voorlopig konden alleen klanten van Lokaalmarkt Deerlijk, Roeselare en Gent bestellingen plaatsen. Deze week kan je ook voor de markt in Brugge, Heule en Deinze bestellen." (DRD)