"Met het ziekenhuis iets verderop in de straat, kan ik veel van die medewerkers tot mijn vaste klanten rekenen. Mijn moeder werkte trouwens bij AZ West, en mijn zus werkt daar nu ook", begint Jelle. Door hen over de werksituatie te horen vertellen, kwam hij op het idee om een dertigtal warme maaltijden te schenken aan de ploeg die zaterdagmiddag aan het werk was.

"Met alle respect, maar door een witte handdoek uit je raam te hangen, help je die mensen natuurlijk niet echt. Dit is mijn manier om mijn steentje bij te dragen en die mensen een hart onder de riem te steken", vervolgt hij.

Vlaamse klassiekers

Jelle ging de vol-au-vent met puree zelf afzetten bij de kliniek. De keuze voor die Vlaamse klassieker is trouwens niet zonder reden.

"Uiteraard passen wij alle geldende maatregelen qua desinfectie, afstand en digitaal betalen nauwgezet toe in de winkel, maar we passen ook ons aanbod aan. In deze crisistijd merk ik namelijk dat er meer vraag is naar klassieke éénpansgerechten die bij alle gezinsleden in de smaak vallen", vertelt hij. De slager wil nu ook zijn andere klanten helpen, door juist die producten in promotie te zetten. (WVH)

"Met het ziekenhuis iets verderop in de straat, kan ik veel van die medewerkers tot mijn vaste klanten rekenen. Mijn moeder werkte trouwens bij AZ West, en mijn zus werkt daar nu ook", begint Jelle. Door hen over de werksituatie te horen vertellen, kwam hij op het idee om een dertigtal warme maaltijden te schenken aan de ploeg die zaterdagmiddag aan het werk was. "Met alle respect, maar door een witte handdoek uit je raam te hangen, help je die mensen natuurlijk niet echt. Dit is mijn manier om mijn steentje bij te dragen en die mensen een hart onder de riem te steken", vervolgt hij.Jelle ging de vol-au-vent met puree zelf afzetten bij de kliniek. De keuze voor die Vlaamse klassieker is trouwens niet zonder reden. "Uiteraard passen wij alle geldende maatregelen qua desinfectie, afstand en digitaal betalen nauwgezet toe in de winkel, maar we passen ook ons aanbod aan. In deze crisistijd merk ik namelijk dat er meer vraag is naar klassieke éénpansgerechten die bij alle gezinsleden in de smaak vallen", vertelt hij. De slager wil nu ook zijn andere klanten helpen, door juist die producten in promotie te zetten. (WVH)