In het eetcafé De Kameleon op Heuleplaats was paniek toen er in de keuken een grill vuu...

In het eetcafé De Kameleon op Heuleplaats was paniek toen er in de keuken een grill vuur vatte. Uitbater Michiel Thermote belde de hulpdiensten. "Ondertussen hield ik het vuur onder controle", zegt Michiel. "Ik heb met een natte handdoek op het vuur geslagen voor mijn leven. De Brandweer was snel ter plaatse. Niemand werd gewond. Het Heulse eetcafé werd 2 maanden geleden overgenomen door de huidige uitbater Michiel Thermote.(CHH)