Vaccinatiecentrum Veurne zoekt medewerkers voor callcenter

VACCINATIECENTRUM VEURNE©MYRIAM VAN DEN PUTTE MVQ
VACCINATIECENTRUM VEURNE©MYRIAM VAN DEN PUTTE MVQ
Redactie KW

Om de werking van het vaccinatiecentrum Furnevent Veurne in goede banen te leiden is het centrum op zoek naar medewerkers voor het callcenter.

Geïnteresseerde kandidaten en jobstudenten kunnen vanaf 1 april hun steentje bijdragen aan de goede werking van het vaccinatiecentrum. Ze zullen deel uitmaken van een team dat via het callcenter instaat voor het organiseren van de vaccinatiemomenten.

Wat wordt er precies verwacht van de kandidaten?

Je bemant mee de publieke telefoonlijn van het vaccinatiecentrum. Burgers bellen jou op om hun vaccinatieafspraak te bevestigen, te plannen of te annuleren. Je registreert vragen voor vervoer van en naar het vaccinatiecentrum en geeft dit door aan de bevoegde diensten. Je belt mensen op die uitgenodigd werden of dienen te worden uitgenodigd voor het vaccinatiemoment. Als medewerker van het callcenter bel je ook actief burgers op die niet reageerden op hun oproep. Hiervoor zijn er geen vaste uren, dat kan ook buiten het opgegeven tijdschema.

Ervaring is niet vereist, maar je bent wel communicatief sterk, geduldig en respectvol. Je kan vlot overweg met pc-tools (e-mail, Office, …) en het werken met nieuwe programma’s (doclr) schrikt je niet af. Na een inwerkfase werk je vooral van thuis uit. Je krijgt het nodige materiaal (telefoon en laptop) om de job goed uit te voeren. Je wordt tewerkgesteld vanaf 1 april 2021 via een interimkantoor met weekcontracten. Het callcenter is bemand van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 12.30 uur.

(MVQ)

Solliciteren kan tot en met 28 maart 12 uur via www.jobs.furnevent.be . De sollicitatiegesprekken zijn voorzien op maandag 29 maart 2021.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier