Garagebrand in Stijn Streuvelslaan zorgt voor serieuze rookontwikkeling

De brandweer werd in de nacht van donderdag op vrijdag omstreeks 3 uur opgeroepen voor een brand in een woning langs de Stijn Streuvelsslaan in Ledegem. De bewoner had er net voor het slapen gaan al een vreemde geur opgemerkt. Enkele uren later werd hij wakker en stelde hij vast dat er een brand was uitgebroken in de garage, in de omgeving van de elektriciteitskast.

(BF)

Hoe de brand ontstaan is, is onduidelijk. Doordat alle deuren van de garage gesloten waren, doofde de brand, door een gebrek aan zuurstof, zelf. Bij aankomst van de brandweer werd de garagepoort geopend waarna het vuur toch weer even opflakkerde. De brandweer kon echter het brandje gemakkelijk blussen. Met het voorval was er wel een serieuze rookontwikkeling gepaard. De schade bleef uiteindelijk beperkt tot een klein hoekje in de garage. (BF)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.