Meteen was de voorzet gegeven en werd het filmpje gemaakt dankzij de medewerking van DIMA-coördinator Nathalie De Muynck.
...

Meteen was de voorzet gegeven en werd het filmpje gemaakt dankzij de medewerking van DIMA-coördinator Nathalie De Muynck.Mieke Van Acker, directeur van wzc De Zonnewende: "Net op dat moment kreeg Nathalie de vraag van onze woonwijk Oosterhuis 2 om het filmpje 'Lockdown Boogie' op Facebook te plaatsen. Nathalie stuurde het filmpje eveneens door naar de dienst marketing van Agristo. Daar vonden ze het filmpje zo origineel dat ze het wzc De Zonnewende als een van de winnaars uitriepen."De prijs hield in dat op woensdag 1 juli de bewoners, het personeel en de medewerkers van De Zonnewende frietjes konden krijgen aan de frietmobiel van Agristo. De frietjes werden in de frietmobiel gebakken en daarna in de woonwijken van De Zonnewende uitgeschept in een puntzakje of op bord volgens de wensen van de bewoners.De directie van De Zonnewende deed er nog voor iedere medewerker een extraatje bij, een lekkere frikandel en een frisdrank, als dank en waardering voor de geleverde inspanningen de afgelopen maanden. (LB)