Aan het buffet namen bijna 370 personen deel. Het initiatief kwam van K in Kortrijk, die ook Unizo in het verhaal betrok. K in Kortrijk was sfeervol versierd en alle aanwezigen beleefden een schitterende avond.
...

Aan het buffet namen bijna 370 personen deel. Het initiatief kwam van K in Kortrijk, die ook Unizo in het verhaal betrok. K in Kortrijk was sfeervol versierd en alle aanwezigen beleefden een schitterende avond.Bovendien steunt K in Kortrijk hiermee vijf goede doelen uit de regio: Warriors Against Cancer, dat mensen met kanker helpt hun zelfbeeld te herstellen; de Engelenhoeve, een minipretpark voor kinderen en personen met een beperking; Licht en Liefde die mensen met een visuele handicap helpt een kwaliteitsvol leven uit te bouwen; Het ventiel, een buddywerking voor mensen met jongdementie en Hippo Leiedal dat therapeutisch paardrijden mogelijk maakt. Het project werd uitgewerkt door het evenementenbureau Kapcon en partners. Zo onder meer Mise en Place, een uitzendbureau voor horecapersoneel. "We leggen de link tussen talenten en de vele cateraars, hotels, restaurants en organisatoren van evenementen. Met de Warmste Tafel begeleiden en ondersteunen we met 14 man de leerlingen van Rhizo Hotelschool Kortrijk", zegt projectleider Frédéric Henonin.De 25 leerlingen van Rhizo Hotelschool Kortrijk stonden onder leiding van chef Cathy Labie en Koen Vandenberghe. "Ze zijn perfect gebrieft wat er gaat gebeuren, wie wat moet doen en hoe het in zijn werk gaat. We hebben er het volste vertrouwen in dat de bediening perfect zal zijn", weet chef Labie. De zorg voor onder meer de drankjetons en -kaarten en de betalingen was in handen van Coachbureau Re-Mind, vertegenwoordigd door Anneleen Ann, Mathias en Jentien. "Wij stonden als partner ook in voor de PR, de communicatie, de administratie, de inschrijvingen en de uitnodigingen", zegt Ann. (Peter Van Herzeele - Foto's Tom Vanderghinste)